سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
تنها علمدار هیئت تعزیه خوانی حضرت ابوالفضل (ع) روستای ده زیار

فردا کرمان در دفاع از حریم آل الله:

خروش انقلابی هیئت های عزاداری کرمان در محکوم کردن اقدام ددمنشانه وهابیت

خروش انقلابی هیئت های مذهبی

به گزارش تنها علمدار؛ تجمع اعتراض آمیز هیئت های مذهبی سراسر استان کرمان در اقدام وحشیانه و ددمنشانه وهابیت در هتک حرمت به حرم مطهر صحابی پیامبر(ص) و دفاع از حریم آل الله فردا در میدان آزادی شهر کرمان انجام می شود.

هیئت های عزاداری شهر کرمان با حرکت به صورت راهپیمایی از محل استقرار برنامه های عزاداری هیئت به سمت محل اصلی تجمع میدان آزادی خروش انقلابی خود را به نمایش می گذارند.

براساس این گزارش هیئت های عزاداری از رفسنجان، راور، زرند، چترود، خانوک، بم، ماهان، گلبافت، شهداد با حضور در شهر کرمان به جمع هیئت های عزاداری شهر کرمان می پیوندد.

ماتم هتک حرمت به حرم مطهر صحابی پیامبر(ص) و گفتار گستاخانه ظالمان دست نشانده استکبار جهانی و صهیونیست در حمله به حرم منور حضرت زینب (س) در سوریه به حدی جوانان هیئت های مذهبی کرمان را عزادار و سوگوار کرده است که فردا به صورت کفن پوش خشم و انزجار خود را از این حرکت ظالمانه نشان می دهند.

گفتنی است این تجمع راس ساعت 16 در میدان آزادی شهر کرمان برگزار میشود که با سخنرانی و مدیحه سرایی در وصف اهل بیت (ع) همراه خواهد بود.

در این مراسم هیئت های مذهبی استان کرمان با حضور یکپارچه و فریاد " یا الثارات الحسین " ، توماری را بر علیه کفر و باطن برای تقدیم کردن به امام المسلمین حضرت آیت الله خامنه ای امضاء می کنند که متن آن بیانگر به ستوه آمدن جوانان هیئتی از این اقدام وهابیت است و اینکه ما جوانان هیئتی تا آخرین قطره خون در دفاع از حریم ولایت و حریم آل الله آماده ایم آماده.




موضوع مطلب :



درباره وبلاگ

عاشق آقا و مولا ابوالفضل (ع) و دنیا هیچ ارزشی ندارد.
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 86
بازدید دیروز: 70
کل بازدیدها: 296972