سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
تنها علمدار هیئت تعزیه خوانی حضرت ابوالفضل (ع) روستای ده زیار

هیئت تعزیه خوانی حضرت ابوالفضل (ع) ده زیار برگزار می کند:

برگزاری مراسم شهادت امام صادق (ع) یادبود شهید علی تیکدری نژاد

 

در آستانه شهادت امام ششم شیعیان جهان ویژه برنامه " در سوگ صادق آل محمد" یادبود شهید علی تیکدری نژاد اولین شهید والامقام روستای ده زیار کرمان برگزار می شود.

 

به گزارش تنها علمدار؛ ویژه برنامه شهادت ششمین پیشوای شیعیان جهان  تحت عنوان " در سوگ صادق آل محمد" یادبود شهید علی تیکدری نژاد در آستانه شهادت امام جعفر صادق (ع) در روز شنبه مورخه 9 شهریور ماه ساعت 20:30 برگزار می شود.

بر اساس این گزارش، این مراسم که به همت هیئت تعزیه خوانی حضرت ابوالفضل (ع) روستای ده زیار برنامه ریزی شده است با سخنرانی حجت الاسلام محمد افضلی و مداحی و مرثیه سرایی مجتبی رمضانی از مداحان برجسته کشوری همراه است.

پنجمین دوره برگزاری ویژه برنامه " در سوگ صادق آل محمد" در یادبود شهید علی تیکدری نژاد اولین شهید والامقام روستای ده زیار کرمان برگزار می شود.

در این مراسم ضمن بیان معارف و احکام اسلامی مطالبی در ارتباط با زندگی شهید علی تیکدری نژاد در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عنوان می شود.

بسیجی شهید علی تیکدری نژاد متولد سال 1343 است که در تاریخ 31/2/65 در جبهه سردژ در دفاع از آرمان های نظام مقدس اسلامی ایران دعوت حق را لبیک گفت و شربت شهادت نوشید.

گفتنی است این مراسم در سقاخانه و دارالشفاء حضرت ابوالفضل (ع) روستای ده زیار برگزار می شود.




موضوع مطلب :



درباره وبلاگ

عاشق آقا و مولا ابوالفضل (ع) و دنیا هیچ ارزشی ندارد.
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 6
بازدید دیروز: 70
کل بازدیدها: 296892