سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
تنها علمدار هیئت تعزیه خوانی حضرت ابوالفضل (ع) روستای ده زیار

 

فردا، پیکر مطهر یک شهید گمنام ده زیار کرمان را عطرآگین می کند

همزمان با هفته دفاع مقدس پیکر پاک یک شهید گمنام با حضور در ویژه برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس، ده زیار کرمان را لبریز از عطر شهداء می کند.

به گزارش تنها علمدار، آئین تشییع و وداع با پیکر مطهر شهید گمنام 19 ساله مربوط به عملیات والفجر 8 تفحص شده در جزیره فاو بر دستان مردم شهید پرور روستای ده زیار از توابع بخش چترود کرمان انجام می شود.

شهید گمنام

 

این مراسم از ساعت 15 روز پنجشنبه مورخه 4 مهر ماه جاری از مسجد صاحب الزمان (عج) روستای ده زیار به سمت سقاخانه حضرت ابوالفضل (ع) و گلزار شهدای روستا برگزار می شود.

در این مراسم که به همت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کرمان و هیئت تعزیه خوانی حضرت ابوالفضل (ع) روستای ده زیار برگزار می شود، پس از آئین تشییع، ویژه برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس و وداع با شهید گمنام با حضور خانواده های معظم شهیدان و مسئولین استانی در جوار ده شهید والامقام ده زیار با خاطره گویی رزمندگان و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس و مداحی مداح اهل بیت (ع) عادل رضایی همراه است.

بر اساس این گزارش ستاد استقبال از شهید گمنام متشکل از جوانان هیئتی منطقه چترود و روستای ده زیار تشکیل شده است.

گفتنی است شهید گمنام بعد از مراسم تشییع و وداع در روستای ده زیار جهت مراسم تدفین در لشکر 41 ثارالله به کرمان منتقل می شود.




موضوع مطلب :



درباره وبلاگ

عاشق آقا و مولا ابوالفضل (ع) و دنیا هیچ ارزشی ندارد.
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 11
بازدید دیروز: 15
کل بازدیدها: 296098