سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
تنها علمدار هیئت تعزیه خوانی حضرت ابوالفضل (ع) روستای ده زیار

امام جمعه چترود:

آرزوی سلامتی برای رهبری، آرزوی سلامتی برای همه جامعه اسلامی است

امام جمعه چترود با اشاره به اینکه دعا برای دیگران برای خودمان برکت دارد، گفت: آرزوی سلامتی برای رهبری، آرزوی سلامتی برای همه جامعه اسلامی است.

مراسم دعای توسل به شکرانه سلامتی و طول عمر مقام معظم رهبری در روستای  ده زیار

به گزارش تنها علمدار، حجت الاسلام علی اکبر سام نژاد امام جمعه چترود شامگاه (26 شهریور) در مراسم دعای توسل و ختم 14 هزار صلوات که به شکرانه سلامتی و طول عمر مقام معظم رهبری در روستای ده زیار از توابع بخش چترود کرمان با حضور با شکوه مردم برگزار شد، گفت: خداوند را سپاسگزاریم که رهبر انقلاب در سلامتی کامل به سر می برند.

وی با بیان اینکه برگزاری مراسم دعای توسل به شکرانه سلامتی رهبری بسیار شایسته تقدیر است، افزود: دعا برای دیگران تاثیر فراوانی بر آن فرد دارد و البته برکت این دعا در وهله اول به شخص دعا کننده بر می گردد.

حجت الاسلام سام نژاد آرزوی سلامتی برای رهبری را آرزوی سلامتی برای همه جامعه اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: دعا برای سلامتی رهبر، دعا برای سلامتی همه بندگان صالح خدا و متدینین است.

وی با اشاره به اینکه خداوند انبیاء را برای نجات انسان ها فرستاد، گفت: انسان در هر زمینه ای برای توسعه و پیشرفت نیازمند راهنما است و اگر بخواهیم دین اسلام را بهتر درک کنیم باید از رهنمود های انبیاء و امامان معصوم بهره گیری کنیم.

امام جمعه چترود با بیان اینکه ائمه اطهار ( سلام الله علیها) معلمان قرآن هستند، اظهار داشت: قرآن برای هدایت بشر آمده است اما برای تبیین آن نیازمند امام هستیم.

وی با اشاره به اینکه اسلام انسان را به خودش وانگذاشته است و برای تربیت آن برنامه ها دارد، خاطر نشان کرد: ولی فقیه نیز در زمان ما فردی آگاه در همه امور است که می تواند ما را در رسیدن به کمال و سعادت یاری کند.

سخنران مراسم دعای توسل شکرانه سلامتی و طول عمر مقام معظم رهبری ده زیار با بیان اینکه ولی فقیه چراغ راه است و روشنی ها را به ما نشان می دهد، گفت: جایگاه ولی فقیه همان جایگاه مصباح الهدی برای حضرت امام حسین (ع) است.

وی با اشاره به اینکه چندین مسلمانان در جهان برای سلامتی رهبر انقلاب دعا کردند، افزود: وجود ولی فقیه در کشور را قدر بدانیم و برای سلامتی ایشان خداوند را شاکر باشیم.

گفتنی است که مراسم دعای توسل به شکرانه سلامتی و طول عمر مقام معظم رهبری در روستای ده زیار که به همت هیئت تعزیه خوانی حضرت ابوالفضل ( علیه السلام) برگزار شد با مداحی برادر علی کدخدایی و ختم 14 هزار صلوات به صورت " اللهم صل علی محمد و آله محمد و عجل فرجهم و احفظ قائدنا الامام الخامنه ای " همراه بود.




موضوع مطلب :



درباره وبلاگ

عاشق آقا و مولا ابوالفضل (ع) و دنیا هیچ ارزشی ندارد.
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 40
بازدید دیروز: 26
کل بازدیدها: 296856