سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
تنها علمدار هیئت تعزیه خوانی حضرت ابوالفضل (ع) روستای ده زیار

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کرمان:

تعزیه ، پیوند هنر با تاریخ، دین و آئین است

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کرمان با اشاره به اینکه تعزیه خوانی در کرمان نیازمند توجه و حمایت است، گفت: تعزیه ، پیوند هنر با تاریخ، دین و آئین است.

تعزیه

به گزارش تنها علمدار، مهدی ملانوری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کرمان در حاشیه برگزاری اجرای تعزیه گروه تعزیه خوانی حضرت ابوالفضل (ع) روستای ده زیار در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد، گفت: هنر تعزیه خوانی سرشار از توجه خاص اهل بیت (ع) است.

وی با بیان اینکه قطعا اجرای مجلس ...

وی با بیان اینکه قطعا اجرای مجلس تعزیه باعث نزول خیرات و برکات برای شبیه خوانان و شرکت کنندگان در این مجلس می شود، افزود: اداره ارشاد براین باور است که تعزیه یکی از هنر های ارزشمند است که باید به آن توجه ویژه شود.

ملانوری با اشاره به اینکه گروه های تعزیه خوانی فعال و قدرتمندی در حوزه شهرستان کرمان وجود دارد، خاطر نشان کرد: چنانچه از این گروه ها حمایت شود از بهترین گروه ها در استان و حتی کشور هستند.

وی تعزیه را پیوند هنر با تاریخ، دین و آئین مردم ایران اسلامی دانست و گفت: هدف اول از برگزاری مراسم تعزیه خوانی در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد گرد هم آوردن گروه های تعزیه در سطح شهرستان و همچنین برقراری ارتباط نزدیک سایر هنرمندان در رشته های مختلف با هنرمندان تعزیه است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کرمان با بیان اینکه امسال برای اولین بار در دهه پایانی ماه صفر مراسم تعزیه خوانی در این مکان برگزار می شود، افزود: بنا داریم این مراسم در سال های آینده با کیفیت بهتر و همچنین برگزاری نشست های تخصصی برای ارتقاء سطح تعزیه کرمان برگزار شود.

مراسم تعزیه‌خوانی امشب در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد کرمان با اجرای مجلس تعزیه شهادت حضرت علی‌اکبر (ع) توسط گروه تعزیه‌خوانی حضرت ابوالفضل (ع) روستای ده‌زیار همراه بود.




موضوع مطلب :



درباره وبلاگ

عاشق آقا و مولا ابوالفضل (ع) و دنیا هیچ ارزشی ندارد.
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 15
کل بازدیدها: 296090