سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
تنها علمدار هیئت تعزیه خوانی حضرت ابوالفضل (ع) روستای ده زیار
شنبه 90 اردیبهشت 3 :: 12:44 عصر ::  نویسنده : خادمان هیئت تعزیه خوانی حضرت ابوالفضل(ع) ده زیار
با اعتبار یک میلیارد ریال؛
پروژه آبرسانی به روستای ده‌زیار کرمان بهره‌برداری شد
آبرسانی
 
 تنها علمدار : پروژه تأمین آب و آبرسانی روستای ده‌زیار کرمان از توابع بخش چترود کرمان با اعتبار یک میلیارد و 100 میلیون ریال از اعتبارات خشکسالی به بهره‌برداری رسید.
 
به گزارش تنها علمدار از ده زیار  طی مراسمی بهره‌برداری از پروژه آبرسانی روستای ده‌زیار از توابع بخش چترود شهرستان کرمان با حضور بهنام سعیدی فرماندار کرمان ، حجت الاسلام سام ن‍‍ژاد امام جمعه و قهاری بخشدار چترود انجام شد.
در این مراسم سعیدی فرماندار کرمان با اشاره به خشکسالی‌های چند ساله اخیر در استان کرمان اظهار داشت: استفاده مردم از آب شرب سالم و بهداشتی حق طبیعی آن‌ها است، اما خشکسالی‌های پیاپی مردم را در تأمین آب شرب با مشکل مواجه کرده است.
وی افزود: برای اجرای این پروژه 260 متر حفاری صورت گرفته و آب از این عمق پمپاژ می‌شود و علاوه بر حفر چاه عمیق، ساخت و تجهیز موتورخانه و اجرای 400 متر خط انتقال آب با لوله فولادی انجام شده است.
فرماندار کرمان با اشاره به پروژه احداث حسینیه شهدای روستای ده‌زیار که نیمه‌تمام مانده، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این حسینیه در جوار گلزار شهدای این روستا و با کمک خیران بنا شده، تلاش داریم در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن را به اتمام برسانیم.
وی ابراز داشت: آسفالت کوچه‌ها، ساخت ساختمان دهیاری، احداث و تجهیز سالن‌های ورزشی از دیگر خواسته‌های مردم این روستا است که با اولویت‌بندی در دستور کار قرار می‌گیرند.
تنها علمدار از زحمات و تلاشهای مهدی صدقی رییس اداره آب و فاضلآب روستایی منطقه چترود و پی گیریهای برادر هیئتی علی افضلی دهیار روستا صمیمانه تشکر می کند.



موضوع مطلب :



درباره وبلاگ

عاشق آقا و مولا ابوالفضل (ع) و دنیا هیچ ارزشی ندارد.
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 11
بازدید دیروز: 35
کل بازدیدها: 296133