سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
تنها علمدار هیئت تعزیه خوانی حضرت ابوالفضل (ع) روستای ده زیار

به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت رقیه (س) برگزار می شود:

اجرای مجلس تعزیه بازار شام و شهادت حضرت رقیه (س) در کرمان

همزمان با پنجمین روز از ماه صفر سالروز شهادت دختر سه ساله امام حسین(ع) تعزیه بازار شام و شهادت حضرت رقیه (س) در شهر کرمان برگزار می شود.

تعزیه

به گزارش تنها علمدار، ثارالله انکوتی مدیر اجرایی گروه تعزیه منتخب از بخش چترود، از اجرای مجلس تعزیه بازار شام و شهادت حضرت رقیه (س) در شب شهادت نازدانه امام حسین (ع) خبر داد.

وی با اعلام اینکه این مراسم در روز سه شنبه مورخه 28 آذر ماه جاری همزمان با شب شهادت حضرت رقیه (س)، بلافاصله پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء برگزار می شود، گفت: محل برگزاری تعزیه، مسجد حضرت رقیه (س) واقع در کوچه شماره 12 خیابان شهید مصطفی خمینی شهر کرمان است.

وی با بیان اینکه این تعزیه با شبیه خوانی هنرمندان حسینی از روستاهای ده زیار، هوتک و سرآسیاب بخش چترود اجرا می شود، خاطر نشان کرد: این مجلس تعزیه یک مجلس تعزیه غریب است که در آن، داستان شهادت نازدانه امام حسین (ع) و همچنین حضور اسراء و اهل بیت حضرت در کاخ یزید ملعون و آن خطبه معروف حضرت زینب (س) شبیه خوانی می شود.

انکوتی همچنین از اجرای تعزیه شهادت امام حسین (ع) در پایان هفته جاری خبر داد و افزود: این تعزیه روز جمعه مورخه یکم دی ماه جاری ساعت 13:30 در محل سقاخانه و دارالشفاء حضرت ابوالفضل (ع) روستای ده زیار برگزار می شود.




موضوع مطلب :



درباره وبلاگ

عاشق آقا و مولا ابوالفضل (ع) و دنیا هیچ ارزشی ندارد.
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 15
بازدید دیروز: 70
کل بازدیدها: 296901