سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
تنها علمدار هیئت تعزیه خوانی حضرت ابوالفضل (ع) روستای ده زیار

همایش تعزیه خوانان منطقه چترود برگزار می شود:

به همت هیئت تعزیه خوانی حضرت ابوالفضل (ع) روستای ده زیار نخستین گردهمایی تعزیه خوانان منطقه چترود کرمان برگزار می شود.

به گزارش تنها علمدار، همزمان با ایام ماه مبارک رمضان نخستین گردهمایی تعزیه خوانان منطقه چترود کرمان به منظور تقویت وحدت و همدلی شبیه خوانان برگزار می شود.

این گردهمایی که به همت هیئت تعزیه خوانی حضرت ابوالفضل (ع) روستای ده زیار و همکاری دفتر امام جمعه و بخشداری چترود برنامه ریزی شده است در تاریخ امروز چهارشنبه 18 تیر ماه از ساعت 18:30 در اداره آموزش و پرورش چترود برگزار می شود.

در این همایش که با ضیافت افطاری همراه است رئیس حوزه هنری استان کرمان نیز سخنرانی می کند.

گفتنی است اجرای مجلس تعزیه شهادت میثم تمار، پس از صرف افطاری، توسط تعدادی از شبیه خوانان منطقه چترود از دیگر برنامه های این ضیافت است.

تعزیه کرمان




موضوع مطلب :


اجرای چهار مجلس تعزیه غریب در ایام ماه مبارک رمضان

به همت گروه تعزیه منتخب از شهر چترود، روستاهای هوتک و ده زیار، چهار مجلس تعزیه غریب در ایام ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

تعزیه کرمان

به گزارش تنها علمدار، ثارالله انکوتی مسئول گروه تعزیه منتخب از شهر چترود و روستاهای هوتک و ده زیار با اشاره به اینکه چهار مجلس تعزیه غریب در ایام ماه مبارک رمضان برگزار می شود، گفت: این مجالس با موضوعات حضرت علی (ع) و امام حسن (ع) اجرای عمومی می شود.

وی با بیان اینکه مجالس تعزیه غریب میثم تمار، سرداری امام حسن (ع)، امام علی (ع) و مجلس تعزیه مالک اشتر در این ایام شبیه خوانی می شود، گفت: این مجالس در روزهای جمعه ماه رمضان از ساعت 17:30 در سقاخانه و دارالشفاء حضرت ابوالفضل (ع) روستای ده زیار از توابع بخش چترود کرمان شبیه خوانی می شود.

انکوتی از تعزیه شهادت میثم تمار در اولین جمعه ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این مجلس با شبیه خوانی هنرمندان حسینی محمد مهدی، رضا، محمدرضا و سلیم میراحمدی، وحید رمضانی، دانیال مهدوی، غلامرضا حسن زاده، محمد علی زارکوهی، ثارالله انکوتی، علی، امین، محمد، رضا و مصطفی افضلی، امیر عباس عرب زاده و صالح صدقی شبیه خوانی می شود.

شایان ذکر است گروه تعزیه منتخب بخش چترود، روستاهای هوتک و ده زیار از گروه های تعزیه فعال و برتر استان است که سابقه اجرای تعزیه در کربلای معلی و نجف اشرف را در کارنامه خود دارد.




موضوع مطلب :


همه شما در برابر خداوند فقیر و نیازمندید و خداوند به تنهائی غنی و بی نیاز است.

کلنا فقیر الیک ...




موضوع مطلب :


مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان:

ماه رمضان امسال را به سبک شهداء تمرین عبودیت کنید

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان با اشاره به اینکه عملی مورد رضایت خداوند قرار می گیرد که در آن عبودیت خدا آشکار باشد، گفت: ماه رمضان امسال را به سبک شهداء تمرین عبودیت کنید.

به گزارش تنها علمدار، سرهنگ محمد مهدی ابوالحسنی مدیر کل مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان شب گذشته (5 تیر ) در ویژه برنامه  "پیشواز از باران" که در استقبال از ماه مبارک رمضان و در یادبود شهید عباس افضلی چهارمین شهید روستای ده زیار در سقاخانه و دارالشفاء حضرت ابوالفضل (ع) روستای ده زیار از توابع بخش چترود کرمان برگزار شد، گفت: شهیدان دوران دفاع مقدس بهترین انسان های دوران بشریت بودند.

ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


<   1   2   
درباره وبلاگ

عاشق آقا و مولا ابوالفضل (ع) و دنیا هیچ ارزشی ندارد.
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 26
کل بازدیدها: 296816