سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
تنها علمدار هیئت تعزیه خوانی حضرت ابوالفضل (ع) روستای ده زیار

نماینده مردم کرمان و راور در ویژه برنامه با کاروان عشق:

فتنه گران از نتیجه فتنه 88 عبرت بگیرند/ مردم از خواص جلوترند

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در جمع جوانان هیئتی منطقه چترود با تاکید بر بصیرت افزایی و آگاهی از مسائل روز جامعه، به فتنه گران هشدار داد: فتنه گران از نتیجه فتنه 88 عبرت بگیرند.

9 دی

به گزارش تنها علمدار، دکتر محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در سومین شب از برگزاری ویژه برنامه با کاروان عشق که به مناسبت اربعین حسینی و گرامیداشت سالروز 9 دی در محل سقاخانه و دارالشفاء حضرت ابوالفضل (ع) روستای ده زیار برگزار شد، در جمع جوانان هیئتی منطقه چترود، گفت: این امکان برگزاری مراسم باشکوه عزاداری بر امام حسین (ع) قبل از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی وجود نداشت.

وی با اشاره به اینکه بالاترین افتخار ذاکری و عزاداری بر امام حسین (ع) و اهل بیت (س) است، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از مکتب عاشورا و نهضت امام حسین (ع) است.

دکتر پورابراهیمی دلیل اثرگذاری انقلاب اسلامی ایران...

ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


حجت الاسلام افضلی در جمع جوانان هیئتی:

منتظر واقعی باشید/ امام حسین (ع)را منتظرانش شهید کردند

مدیر عامل اتحادیه موسسات قرآنی مردمی استان کرمان در بیان ویژگی های منتظران واقعی امام زمان (عج)، گفت: حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را منتظران حضرت شهید کردند، آیا شما منتظران واقعی هستید؟

ده زیار

 

به گزارش تنها علمدار، حجت الاسلام محمد افضلی مبلغ علوم اسلامی در دومین شب از مراسم ویژه برنامه با کاروان عشق در محل سقاخانه و دارالشفاء حضرت ابوالفضل (ع) روستای ده زیار در جمع جوانان هیئتی منطقه چترود، بیان داشت: با امام حسین (ع) همراه شدن فقط شرکت در مراسمات مذهبی نیست.

وی با اشاره به احوالات حبیب بن مظاهر یکی از یاران با وفای حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، تشریح کرد: حبیب هم در دنیا و هم در آخرت با امام خویش محشور است چرا که اگر با دیگر به دنیا می آمد در راه امام خویش جان می داد.

حجت الاسلام افضلی با بیان اینکه خیلی ها زمان حرکت امام حسین (ع) از مکه به سمت کربلا با حضرت همراه شدند و دست بیعت با ایشان دادند، گفت: دسید الشهداء از هر مسیر که عبور می کرد عده ای به حضرت می پیوستند اما آیا تا آخر با امام خویش بودند.

وی با طرح سوال اینکه چرا از این همه یار امام فقط سه نفر در صحرای کربلا در رکاب ایشان ماندند و شهید شدند، خاطر نشان کرد: آنها هدفشان لقاء الله نبود و به گمان پیروزی امام و دست یافتن به فرمانداری های قسمت هایی از عراق با ایشان همراه شدند ولی وقتی دیدند که حسین بن علی (ع) برای شهادت به کربلا می رود، به بهانه های مختلف دنیوی از امام جدا شدند.

این مبلغ علوم اسلامی خطاب به جوانان هیئتی با بیان اینکه...

ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


حجت الاسلام عسکری در جمع جوانان هیئتی منطقه چترود:

این تحریم اقتصادی همان محاصره اقتصادی دوران پیامبر(ص) است

یک مبلغ علوم اسلامی با اشاره به 3 سال محاصره اقتصادی نبی مکرم اسلام (ص)، در جمع جوانان هیئتی، گفت: مراقب باشید دشمن امروزی همانند دشمن دوران صدر اسلام عمل می کند تا مسلمانان را از دین خود جدا کند.

ده زیار

 

به گزارش تنها علمدار، حجت الاسلام حسن عسکری مبلغ علوم و معارف اسلامی در اولین شب از مراسم ویژه برنامه با کاروان عشق که در محل سقاخانه و دارالشفاء حضرت ابوالفضل (ع) روستای ده زیار برگزار شد، در جمع جوانان هیئتی منطقه چترود، گفت: دارای مطلق خداوند است و هر که با خدا باشد، پروردگار با او خواهد بود.

وی با اشاره به آیات قرآن کریم مبنی بر اینکه خداوند در کتاب الهی مسلمانان را از بیعت با دشمنان خود منع کرده است، خاطر نشان کرد: مشکلات اقتصادی در جامعه وجود دارد ولی این به این معنا نیست که از دین خدا دست برداریم و با رذالتهای دشمنان بیعت کنیم.

ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


همزمان با سالروز حماسه نهم دی ماه گشایش یافت:

برپایی نمایشگاه " ایوار‌" در روستای ده زیار

همزمان با سالروز حماسه عظیم نهم دی ماه نمایشگاهی در بخش های مختلف هنری  با موضوع بصیرت افزایی تحت عنوان " ایوار " در روستای ده زیار از توابع بخش چترود کرمان گشایش یافت.

نمایشگاه

به گزارش تنها علمدار، ثارالله انکوتی مسئول برگزاری این نمایشگاه از استقبال کم نظیر مردم منطقه از نمایشگاه خبر داد و افزود: نمایشگاه " ایوار‌"  براساس حماسه 9 دی سازماندهی و دارای سه بخش اصلی تابلومقالات، پوستر مفهومی و مجموعه پوسترهای عکس دیکتاتورها است.

وی با بیان این که این نمایشگاه حاصل پژوهش گروه «حنیف» است که تاکنون در تعداد محدودی از استان های کشور برگزار شده است، خاطرنشان کرد: در بخش تابلو مقالات 14 تابلو با 12 موضوع به نمایش گذاشته شده که در اینتابلو ها تاریخ انقلاب اسلامی بررسی می شود و در بخش پوستر مفهومی نیز سهموضوع ولایت فقیه، هتک حرمت عاشورا و فتنه سبز در معرض نمایش گذاشته شدهاست.

انکوتی تعداد آثار به نمایش گذاشته شده در نمایشگاه " ایوار‌"  را 36 اثر در ابعاد 100 در 70 عنوان کرد و گفت: واژه "ایوار"به معنای ماه است که در شب تاریک شاخص گشته و راه را نشان می‌دهد.

نمایشگاه

 

وی با بیان اینکه این نمایشگاه با همکاری حوزه هنری استان کرمان و هیئت تعزیه خوانی حضرت ابوالفضل (ع) روستای ده زیار برگزار شده است ، در ارتباط با زمان برگزاری نمایشگاه اعلام کرد: این نمایشگاه به مدت چهار روزدر محل صحن ورودی سقاخانه و دارالشفاء حضرت ابوالفضل (ع) روستای ده زیار دائر است که از تاریخ نهم الی دوازدهم دی ماه همه روزه از ساعت نه صبح لغایت نه شب پذیرای علاقمندان می باشد.

وی همچنین از برگزاری ویژه برنامه با کاروان عشق در حاشیه برگزاری نمایشگاه خبر داد و افزود: ویژه برنامه با کاروان عشق با حضور سخنرانان و مداحان مطرح استانی و کشوری در ایام برگزاری نمایشگاه در حال برگزاریست که در این مراسم سخنرانان در راستای تبیین و تشریح مسائل دینی و معنوی بویژه بحث بصیرت افزایی به نسل جوان منطقه سخنرانی می کنند.




موضوع مطلب : 9 دی, ده زیار, ایوار, نمایشگاه


ده زیار

در آستانه اربعین حسینی برگزار می شود:

ویژه برنامه با کاروان عشق در روستای ده زیار

دبیر اجرایی هیئت تعزیه خوانی حضرت ابوالفضل (ع) روستای ده زیار از برگزاری ویژه برنامه با کاروان عشق در آستانه اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش تنها علمدار، ثارالله انکوتی دبیر اجرایی هیئت هیئت تعزیه خوانی حضرت ابوالفضل (ع) روستای ده زیار با اعلام این خبر، گفت: چهارمین دوره برگزاری ویژه برنامه با کاروان عشق که همه ساله در آستانه اربعین حسینی برگزار می شود امسال به مناسبت گرامیداشت حماسه عظیم نهم دی ماه در نظر گرفته شده است.

وی در بیان اهداف برگزاری این مراسم اظهار داشت: تبیین، ترویج ونهادینه سازی فرهنگ عاشورا و مکتب امام حسین(ع) دربین اقشار مختلف جامعه بویژه نسل جوان از اصلی ترین اهداف برگزاری ویژه برنامه با کاروان عشق است.

انکوتی با اشاره به اینکه این مراسم همه ساله مورد استقبال با شکوه جوانان منطقه چترود قرار می گیرد، افزود: در مراسم امسال حجت الاسلام محمد افضلی سخنرانی در ارتباط با  تبیین و تشریح مسائل دینی و معنوی برای جوانان  و بصیرت افزایی را انجام می دهد.

دبیر اجرایی هیئت تعزیه خوانی حضرت ابوالفضل (ع) روستای ده زیار با بیان اینکه ویژه برنامه با کاروان عشق هر شب ساعت 19:30از تاریخ نهم الی دوازدهم دی ماه جاری در محل مسجد جامع روستای ده زیار برگزار می شود، خاطر نشان کرد: به مدت چهار شب مداحان مطرح استانی و کشوری از جمله محمدرضا بذری از تهران، علی کدخدایی، منصور پور شیخ و عادل رضایی به مداحی و مرثیه سرایی می پردازند.

وی همچنین از برپایی نمایشگاهی با عنوان "ایوار" در حاشیه برگزاری ویژه برنامه با کاروان عشق خبر داد و گفت: این نمایشگاه شامل 32 تابلو با موضوع بصیرت افزایی و روشنگری در ارتباط با عاملین فتتنه می باشد.




موضوع مطلب :



درباره وبلاگ

عاشق آقا و مولا ابوالفضل (ع) و دنیا هیچ ارزشی ندارد.
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 11
بازدید دیروز: 103
کل بازدیدها: 297000