سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
تنها علمدار هیئت تعزیه خوانی حضرت ابوالفضل (ع) روستای ده زیار

کربلا




موضوع مطلب :


دومین یادواره بیش از 90 شهید و شهدای گمنام بخش چترود برگزار شد

همزمان با آغاز هفته دولت دومین یادواره بیش از 90 شهید و شهدای گمنام بخش چترود از توابع کرمان برگزار شد.

یادواره شهدا

به گزارش تنها علمدار به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد برگزاری دومین یادواره بیش از 90 شهید و شهدای گمنام بخش چترود، همزمان با روز نخست از هفته دولت، مراسم دومین یادواره بیش از 90 شهید و شهدای گمنام بخش چترود در محل فاطمیه این شهر و در جوار قبور مطهر 5 شهید گمنام بخش چترود برگزار شد.

در این مراسم که با حضور پر شور و باشکوه رهروان شهداء و ارادتمندان به اهل بیت (ع) در فاطمیه چترود همراه بود، دکتر زاهدی و دکتر پورابراهیمی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، کمالی معاون سیاسی امنیتی استاندار و سعیدی فرماندار کرمان، سردار حسنی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و همچنین امام جمعه و بخشدار چترود و جمعی از مسئولین کشوری و لشکری نیز حضور داشتند.

فضای معنوی فاطمیه چترود که با عطر ناب 5 شهید گمنام مدفون در این محل همراه است، با حضور خانواده های معظم شهداء، جانبازان، ایثارگران و دلاورمردان بسیجی این منطقه، هشت سال دوران دفاع مقدس را برای رزمندگان جامانده از قافله شهداء، یادآوری می کرد.

این مراسم با قرائت دعای کمیل توسط مداح اهل بیت (ع) حاج رضا نبوی و پخش زنده از شبکه قرآن و معارف سیما همراه بود.

لازم به ذکر است که دومین یادواره بیش از 90 شهید و شهدای گمنام بخش چترود با سخنرانی حجت الاسلام بی آزار تهرانی و برنامه های متنوع فرهنگی مذهبی همراه بود.

گفتنی است که شهیدان حاج محمد عربزاده، جهانگیر صدقی، غلامحسین صدقی، مهدی پوراسترآبادی، علی افضلی، احمد درانی نژاد، علی تیکدری، عباس افضلی، حسین پوراسترآبادی و شهید محسن پوردرانی ده شهید والامقام روستای ده زیار از توابع بخش چترود کرمان هستند که در دومین یادواره بیش از 90 شهید و شهدای گمنام بخش چترود یادشان گرامی داشته شد.

شادی روحشان صلوات 




موضوع مطلب :



درباره وبلاگ

عاشق آقا و مولا ابوالفضل (ع) و دنیا هیچ ارزشی ندارد.
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 31
بازدید دیروز: 36
کل بازدیدها: 296744