سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
تنها علمدار هیئت تعزیه خوانی حضرت ابوالفضل (ع) روستای ده زیار

ده زیار

در آستانه اربعین حسینی برگزار می شود:

ویژه برنامه با کاروان عشق در روستای ده زیار

دبیر اجرایی هیئت تعزیه خوانی حضرت ابوالفضل (ع) روستای ده زیار از برگزاری ویژه برنامه با کاروان عشق در آستانه اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش تنها علمدار، ثارالله انکوتی دبیر اجرایی هیئت هیئت تعزیه خوانی حضرت ابوالفضل (ع) روستای ده زیار با اعلام این خبر، گفت: چهارمین دوره برگزاری ویژه برنامه با کاروان عشق که همه ساله در آستانه اربعین حسینی برگزار می شود امسال به مناسبت گرامیداشت حماسه عظیم نهم دی ماه در نظر گرفته شده است.

وی در بیان اهداف برگزاری این مراسم اظهار داشت: تبیین، ترویج ونهادینه سازی فرهنگ عاشورا و مکتب امام حسین(ع) دربین اقشار مختلف جامعه بویژه نسل جوان از اصلی ترین اهداف برگزاری ویژه برنامه با کاروان عشق است.

انکوتی با اشاره به اینکه این مراسم همه ساله مورد استقبال با شکوه جوانان منطقه چترود قرار می گیرد، افزود: در مراسم امسال حجت الاسلام محمد افضلی سخنرانی در ارتباط با  تبیین و تشریح مسائل دینی و معنوی برای جوانان  و بصیرت افزایی را انجام می دهد.

دبیر اجرایی هیئت تعزیه خوانی حضرت ابوالفضل (ع) روستای ده زیار با بیان اینکه ویژه برنامه با کاروان عشق هر شب ساعت 19:30از تاریخ نهم الی دوازدهم دی ماه جاری در محل مسجد جامع روستای ده زیار برگزار می شود، خاطر نشان کرد: به مدت چهار شب مداحان مطرح استانی و کشوری از جمله محمدرضا بذری از تهران، علی کدخدایی، منصور پور شیخ و عادل رضایی به مداحی و مرثیه سرایی می پردازند.

وی همچنین از برپایی نمایشگاهی با عنوان "ایوار" در حاشیه برگزاری ویژه برنامه با کاروان عشق خبر داد و گفت: این نمایشگاه شامل 32 تابلو با موضوع بصیرت افزایی و روشنگری در ارتباط با عاملین فتتنه می باشد.




موضوع مطلب :



درباره وبلاگ

عاشق آقا و مولا ابوالفضل (ع) و دنیا هیچ ارزشی ندارد.
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 18
بازدید دیروز: 15
کل بازدیدها: 296105