سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
تنها علمدار هیئت تعزیه خوانی حضرت ابوالفضل (ع) روستای ده زیار

حجت الاسلام عسکری در جمع جوانان هیئتی منطقه چترود:

این تحریم اقتصادی همان محاصره اقتصادی دوران پیامبر(ص) است

یک مبلغ علوم اسلامی با اشاره به 3 سال محاصره اقتصادی نبی مکرم اسلام (ص)، در جمع جوانان هیئتی، گفت: مراقب باشید دشمن امروزی همانند دشمن دوران صدر اسلام عمل می کند تا مسلمانان را از دین خود جدا کند.

ده زیار

 

به گزارش تنها علمدار، حجت الاسلام حسن عسکری مبلغ علوم و معارف اسلامی در اولین شب از مراسم ویژه برنامه با کاروان عشق که در محل سقاخانه و دارالشفاء حضرت ابوالفضل (ع) روستای ده زیار برگزار شد، در جمع جوانان هیئتی منطقه چترود، گفت: دارای مطلق خداوند است و هر که با خدا باشد، پروردگار با او خواهد بود.

وی با اشاره به آیات قرآن کریم مبنی بر اینکه خداوند در کتاب الهی مسلمانان را از بیعت با دشمنان خود منع کرده است، خاطر نشان کرد: مشکلات اقتصادی در جامعه وجود دارد ولی این به این معنا نیست که از دین خدا دست برداریم و با رذالتهای دشمنان بیعت کنیم.

حجت الاسلام عسکری با بیان اینکه دشمن صدر اسلام با سه سال محاصره اقتصادی مسلمانان در شعب ابی طالب در صدد جدایی مسلمانان آن زمان از خدا و رسول خدا بودند تا در همان اوایل دین اسلام را به نابودی بکشند، افزود: در همان روزها هم عده ای از مسلمانان بر پیامبر فشار می آوردند تا حضرت معاهداتی را با مشرکین بپذیرد.

وی تصریح کرد: اکنون نیز عده ای به خیال آنکه دشمن به ما رحم می کند یا دلش برای ما می سوزد طرح رابطه با آمریکا و دشمنان قسم خورده اسلام را مطرح می کنند.

این مبلغ علوم اسلامی خطاب به ملت مسلمان ایران خصوصا جوانان هیئت های مذهبی با تاکید بر هوشیاری کامل از اهداف شوم دشمنان نظام مقدس اسلامی ایران، گفت: تحریم اقتصادی یک آزمون الهی است مواظب باشید سربلند از آن بیرون بیائید.

وی در ادامه با اشاره به اینکه خداوند در قرآن هشدار های زیادی به جامعه اسلامی داده است، خاطر نشان کرد: خداوند در یکی از هشدارهای خود به جامعه اسلامی می فرمایند: مواظب باشید دشمن شما را سرگرم نکند تا کار خود را به پیش ببرد.

حجت الاسلام عسکری با بیان اینکه جوان اسلامی باید مراقب صحنه های سرگرم کننده، فیلم ها و موسیقی های سرگرم کننده دشمنان باشد، اعلام کرد: خداوند در قرآن کریم کسانی را که حرف های باطل گوش می دهند و خود را سرگرم مزخرفات می کنند به عذابی مهین یعنی عذابی خار کننده هشدار می دهد.

وی خاطر نشان کرد: کسی که گوش دادن به موسیقی غیر مجاز را سرگرمی خود کرده، هر چه در ماه مبارک رمضان قرآن بخواند، از آن لذت نمی برد و اصلا تاثیری بر آن ندارد.

وی افزود: مسلمانی که به محض پخش کلام الله مجید از تلویزیون، کانال را عوض می کند، آیا در روز قیامت می تواند از خداوند محشور شدن با قرآن و قاریان قرآن را مطالبه کند؟

با کاروان عشق

حجت الاسلام عسکری با تاکید بر اینکه اگر به خدا توکل کنید دشمن هرگز نمی تواند در شما رسوخ پیدا کند، گفت: مواظب باشید دشمن صحنه هایی را جلوی چشمان شما تولید نکند تا شما را سرگرم کرده و از حقایق فاصله بگیرید.

گفتنی است ویژه برنامه با کاروان عشق که به همت هیئت تعزیه خوانی حضرت ابوالفضل (ع) روستای ده زیار برگزار شد، با مداحی منصور پورشیخ همراه بود.




موضوع مطلب : حجت الاسلام حسن عسکری, ده زیار, تحریم اقتصادی, تعزیه



درباره وبلاگ

عاشق آقا و مولا ابوالفضل (ع) و دنیا هیچ ارزشی ندارد.
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 25
بازدید دیروز: 30
کل بازدیدها: 296662