سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
تنها علمدار هیئت تعزیه خوانی حضرت ابوالفضل (ع) روستای ده زیار

نماینده مردم کرمان و راور در ویژه برنامه با کاروان عشق:

فتنه گران از نتیجه فتنه 88 عبرت بگیرند/ مردم از خواص جلوترند

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در جمع جوانان هیئتی منطقه چترود با تاکید بر بصیرت افزایی و آگاهی از مسائل روز جامعه، به فتنه گران هشدار داد: فتنه گران از نتیجه فتنه 88 عبرت بگیرند.

9 دی

به گزارش تنها علمدار، دکتر محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در سومین شب از برگزاری ویژه برنامه با کاروان عشق که به مناسبت اربعین حسینی و گرامیداشت سالروز 9 دی در محل سقاخانه و دارالشفاء حضرت ابوالفضل (ع) روستای ده زیار برگزار شد، در جمع جوانان هیئتی منطقه چترود، گفت: این امکان برگزاری مراسم باشکوه عزاداری بر امام حسین (ع) قبل از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی وجود نداشت.

وی با اشاره به اینکه بالاترین افتخار ذاکری و عزاداری بر امام حسین (ع) و اهل بیت (س) است، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از مکتب عاشورا و نهضت امام حسین (ع) است.

دکتر پورابراهیمی دلیل اثرگذاری انقلاب اسلامی ایران...دکتر پورابراهیمی دلیل اثرگذاری انقلاب اسلامی ایران در منطقه و جهان را حرکت در مسیر اسلام و ادامه قیام سیدالشهداء (ع) دانست و افزود: پیش از انقلاب استکبار جهانی به فکر دین زدایی از کشور بود اما محبت و ارادت ویژه ملت مسلمان ایران به اهل بیت (ع) باعث عدم تحقق اهداف شوم دشمنان اسلام شد.

وی با بیان اینکه با پیروزی انقلاب به برکت مجاهدت های حضرت امام خمینی (ره) و خون شهداء منافع کشورهای استکباری از کشور قطع شد، گفت: علت اصلی مخالفت آمریکا با نظام مقدس اسلامی ایران قطع شدن منافع آنها از کشور است.

وی خاطر نشان کرد: به همین دلیل از همان اوایل پیروزی انقلاب عده ای را با هدف براندازی حکومت اسلامی عجیر می کنند و با حمایت از آنها قصد ساقط کردن نظام اسلامی را دارند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حوادث دوران صدر اسلام و انحراف برخی خواص پس از رحلت نبی مکرم اسلام (ص)، گفت: در آن دوران هم عده ای از درون جامعه اسلامی مسیر اسلام را به دلیل دنیا طلبی و منفعت طلبی که داشتند به انحراف کشیدند.

وی با بیان اینکه آنها با علم به این موضوع که جنگ با ادوات نظامی کارساز نیست، جنگ نرم را علیه ملت ایران اسلامی طراحی کردند، تصریح کرد: کمک 50 میلیون دلاری مجلس سنا آمریکا برای حذف سانسور در کشور شاهدی بر جنگ نرم است.

ده زیار

پورابراهیمی با بیان اینکه آنها دنیا طلبان داخل، منافقین و افراد سیلی خورده نظام را برای طراحی فتنه ای جدید دور هم جمع کرده اند، گفت: مقام معظم رهبری با آگاهی کامل و بصیرت از چندی پیش این هشدار را دادند و فرمودند: فتنه ای بزرگتر از فتنه 88 در راه است.

وی با اعلام اینکه از هم اکنون واژه "برگزاری انتخابات آزاد" را مطرح می کنند، گفت: مگر تاکنون برگزاری انتخابات در کشور آزاد نبوده است و این واژه خود شروع یک فتنه است.

سخنران ویژه برنامه با کاروان عشق در روستای ده زیار فتنه را مخلوط شدن خوب و بد معنی کرد و افزود: در فتنه تشخیص خوب از بد بسیار سخت می شود و آنها به دنبال همین هستند تا از آب گل آلود ماهی بگیرند.

وی با اشاره به اینکه تجربه نشان داد مردم ایران از بسیاری از خواص جامعه جلوترند، خطاب به فتنه گران جدید، هشدار داد: ای فتنه گران از نتیجه فتنه 88 عبرت بگیرید.

هیئت

پورابراهیمی با بیان اینکه همین موقعیت شناسی، تکلیف گرایی و ولایتمداری مردم باعث تضمین بقای انقلاب شده است، تصریح کرد: کسی که به خون شهداء اهانت کند، روسیاه خواهد شد.

شایان ذکر است که سومین شب از ویژه برنامه با کاروان عشق که به همت هیئت تعزیه خوانی حضرت ابوالفضل (ع) روستای ده زیار برگزار شد با مداحی حاج رضا بذری از تهران همراه بود.




موضوع مطلب : 9 دی, ده زیار, دکتر پورابراهیمی, هیئت تعزیه خوانی, رضا بذری



درباره وبلاگ

عاشق آقا و مولا ابوالفضل (ع) و دنیا هیچ ارزشی ندارد.
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 61
بازدید دیروز: 26
کل بازدیدها: 296877