سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
تنها علمدار هیئت تعزیه خوانی حضرت ابوالفضل (ع) روستای ده زیار

روستای ده زیار کرمان سرشار از بوی بهشتی شهادت شد

همزمان با ورود پیکر مطهر 7شهید گمنام به استان کرمان، پیکر مطهر مربوط به یک تن از این شهدا درنخستین شب جمعه حضورشان در استان، بر روی دستان مردم روستای ده زیار از توابع بخش چترود کرمان تشییع شد.

شهید گمنام

به گزارش تنها علمدار؛ پیکر مطهر این شهید گمنام، عصر روز پنجشنبه (22 فروردین ماه) از پلیس راه چترود تا گلزار شهداء ده زیار بر دستان مردم شهید پرور این روستا و منطقه چترود تشییع و سپس میهمان ویژه مراسمپرشور دهه فاطمیه که با حضور صدها نفر از عزاداران و سوگواران فاطمی درسقاخانه و دارالشفاء حضرت ابوالفضل (ع)، شد.

ده زیار که به نسبت جمعیت خود دارای تعداد قابل توجهی شهید است و مردم ابوالفضلی این دیار قبل از این نیز تشییع ده شهید خود را در طول انقلاب انجام داده اند یکباردیگر لبریز از عطر شهادت شد و حضور این شهید گمنام فضای معنوی و مذهبیبسیار خوبی را بر منطقه چترود حاکم کرد.

حجت الاسلام سام نژاد امام جمعه چترود با حضور در مراسم وداع با پیکر شهید گمنام با بیان اینکه خیر دنیا و آخرت همه ما در دفاع از حریم ولایت است، گفت: شهیدان جان خود را در این مسیر فدا کردند و از ما نیز انتظار دارند که راهشان را پر شور تر ادامه دهیم.

وی با اشاره به ایام سراسر حزن و اندوه شهادت حضرت زهرا (س)، خاطر نشان کرد: در طول تاریخ زن های بسیاری در عالم بودند که خدمات زیادی را در راه اسلام انجام داند اما آنچه که یاد حضرت فاطمه (س) را ماندگار و جاودانه کرد حمایت ایشان از امام زمان خود و دفاع جانانه از حریم ولایت بود.




موضوع مطلب :



درباره وبلاگ

عاشق آقا و مولا ابوالفضل (ع) و دنیا هیچ ارزشی ندارد.
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 52
بازدید دیروز: 35
کل بازدیدها: 296174