سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
تنها علمدار هیئت تعزیه خوانی حضرت ابوالفضل (ع) روستای ده زیار

مستند شبیه خوانی ده زیار تولید شد

به ھمت ھیئت تعزیه خوانی حضرت ابوالفضل (ع) روستای ده زیار در راستای توسعه ھنر اسلامی و آئین معنوی شبیه خوانی در استان کرمان، مستند شبیه خوانی ده زیار تولید شد.

ده زیار

به گزارش تنها علمدار، برای اولین بار در استان کرمان به ھمت ھیئتتعزیه خوانی حضرت ابوالفضل (ع) روستای ده زیار و ھمکاری صدا و سیمای استان، مستند تعزیه با عنوان مستند"شبیه خوانی ده زیار" تولید شد.

ثارالله انکوتی مدیر اجرایی ھیئت تعزیه خوانی حضرت ابوالفضل (ع) روستای ده زیار با اعلام این خبر به تنها علمدار،گفت: این مستند به تهیه کنندگی و کارگردانی علی امانی ساخته شده است.

وی با اشاره به اینکه این مستند به مدت 20 دقیقه ساخته شده است، افزود: مستند "شبیه خوانی ده زیار" با ھدفتوسعه و ترویج تنھا ھنر دینی و مذھبی تعزیه و در راستای اعتلای این ھنر در کرمان تولید شده است.

انکوتی با بیان اینکه در این مستند به مردمی اداره شدن تعزیه و قدمت تعزیه در روستای ده زیار اشاره شده است،گفت: کارگردان در این مستند سعی کرده است تا سختی ھای آماده کردن یک گروه کامل و فضای اجرا را برای یکمراسم تعزیه خوانی به تصویر بکشد.

ده زیار

مدیر اجرایی ھیئت تعزیه خوانی حضرت ابوالفضل (ع) روستای ده زیار، با اظھار به اینکه 200 نفر عوامل شبیه خوانو تدارکات در تعزیه روز عاشورا روستای ده زیار ھمکاری می کنند، گفت: این تعزیه ھمه ساله با شکوه بسیاریبرگزار می شود که امسال به صورت مستندسازی تولید شد و در آینده منتشر می شود.




موضوع مطلب :



درباره وبلاگ

عاشق آقا و مولا ابوالفضل (ع) و دنیا هیچ ارزشی ندارد.
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 54
بازدید دیروز: 35
کل بازدیدها: 296176