سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
تنها علمدار هیئت تعزیه خوانی حضرت ابوالفضل (ع) روستای ده زیار

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان:

ماه رمضان امسال را به سبک شهداء تمرین عبودیت کنید

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان با اشاره به اینکه عملی مورد رضایت خداوند قرار می گیرد که در آن عبودیت خدا آشکار باشد، گفت: ماه رمضان امسال را به سبک شهداء تمرین عبودیت کنید.

به گزارش تنها علمدار، سرهنگ محمد مهدی ابوالحسنی مدیر کل مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان شب گذشته (5 تیر ) در ویژه برنامه  "پیشواز از باران" که در استقبال از ماه مبارک رمضان و در یادبود شهید عباس افضلی چهارمین شهید روستای ده زیار در سقاخانه و دارالشفاء حضرت ابوالفضل (ع) روستای ده زیار از توابع بخش چترود کرمان برگزار شد، گفت: شهیدان دوران دفاع مقدس بهترین انسان های دوران بشریت بودند.وی با بیان اینکه شهادت بهترین رزقی است که خداوند به انسان می دهد با بیان داستانی از پیامبر گزامی اسلام (ص) در مورد شهادت، افزود: روزی پیامبر گرامی اسلام (ص) به همراه جمعی از اصحاب از مسیری عبور می کردند که دیدند مردی در حال دعا کردن است و از خداوند می خواهد که بهترین چیزی که به بهترین بندگانش داده است به او نیز عطا کند.

وی ادامه داد: حضرت به اصحابش فرمودند که اگر خداوند بخواهد دعای این مرد را اجابت کند شهادت را به او عطا می کند.

سرهنگ ابوالحسنی در جمع جوانان هیئتی منطقه چترود با اشاره به اینکه شهدا سنگ نشانه هایی هستند تا مسیر را ه برای ما آشکار باشد، خاطر نشان کرد: ماه مبارک رمضان ماه بسیار خوبی برای تمرین شهادت است.

وی با بیان اینکه رمضان ماه عبودیت و بندگی خداوند است و خداوند انسان را برای عبودیت خلق کرده است، گفت: بیائید در ماه مبارک رمضان تمرین عبودیت را به سبک شهدا انجام دهید.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان با اشاره به اینکه عملی مورد رضایت خداوند قرار می گیرد که در آن عبودیت خدا آشکار باشد، افزود: انسان تا عبد عبد عبد خدا نشود، شهید نمی شود.

وی با بیان اینکه از منیت ها دوری کنید که هر جا منیت وجود داشته باشد، یعنی خدا در آنجا نیست، گفت: نیت ها که من می شود از عبد خدا بودن تغییر می کنیم و به عبد شیطان بودن تبدیل می شویم.

سخنران ویژه برنامه "پیشواز از باران" در روستای ده زیار با بیان خاطراتی از شهدای گردان 410 غواص لشکر 41 ثارالله کرمان، گفت: این شهدا همه نماز شب خوان بودند و حتی نماز شب قضا می خواندند تا قضای دورانی که به این فکر نبودند را به جا آورند آنوقت بعضی ها نماز واجبشان قضا می شود و برایشان مهم نیست.

وی با اشاره به اینکه شهدای ما شاگردان مکتب روح الله بودند، خاطر نشان کرد: شهدا دفترچه محاسبات داشتند و هر شب قبل از خواب به اعمال خود رسیدگی می کردند.

سرهنگ ابوالحسنی تمرین عبودیت به سبک شهدا را رسیدگی به اعمال خود و داشتن دفترچه محاسبات دانست و گفت: بیائید سی روز ماه رمضان را آخر شب ها با خودمان کمی خلوت کنیم و به حساب خودمان رسیدگی کنیم.

وی تصریح کرد: جوانان شهدا می دانستند و یقین داشتند که به ذره ذره اعمال ما رسیدگی می شود و ذره ای گذشت از اعمال بد در آن دنیا نیست.

گفتنی است که ویژه برنامه "پیشواز از باران" که به همت هیئت تعزیه خوانی حضرت ابوالفضل (ع) روستای ده زیار برگزار شد با مداحی و مناجات خوانی مجتبی رمضانی از مداحان برجسته کشوری همراه بود.




موضوع مطلب :



درباره وبلاگ

عاشق آقا و مولا ابوالفضل (ع) و دنیا هیچ ارزشی ندارد.
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 80
بازدید دیروز: 103
کل بازدیدها: 297069