سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
تنها علمدار هیئت تعزیه خوانی حضرت ابوالفضل (ع) روستای ده زیار

اهتزاز پرچم گنبد مطهر امام رئوف در روستای ده زیار کرمان 

خدام آستان قدس رضوی در سفر چهار روزه به کرمان، نخست برنامه هایی را در یکی از مذهبی ترین روستاهای استان اجرا کردند. 

به گزارش تنها علمدار، خادمان حرم امام رضا (علیه السلام) در اولین روز از سفر معنوی خود به استان کرمان ضمن شرکت در جشن بزرگ " زیر سایه خورشید" که به همت هیئت تعزیه خوانی حضرت ابوالفضل (علیه السلام) برگزار شد، پرچم گنبد منور و ملکوتی امام هشتم را در مسجد جوادالائمه روستای ده زیار از توابع بخش چترود کرمان برافراشته کردند.

اهتزاز پرچم گنبد مطهر امام رئوف در روستای ده زیار

در این جشن که به مناسبت دهه کرامت و در آستانه ولادت با سعادت امام هشتم با حضور باشکوه ارادتمندان به آستان مقدس ثامن الحجج (علیه السلام) برگزار شد، کاروان 8 نفره خادمان حرم امام رضا (علیه السلام) مورد استقبال باشکوه مردم و مسئولان منطقه چترود قرار گرفت. 

خادمان حرم رضوی ضمن قرائت صلوات خاصه حضرت رضا (علیه السلام) در حالی که فضایی سرشار از عطر رضوی را بوجود آورده بود، بسته های نمک و نبات تبرکی را در بین مردم توزیع کردند.

همچنین کاروان خدام رضوی با حضور در منزل پدر شهید مهدی پوراسترآبادی، پنجمین شهید روستای ده زیار یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

جشن بزرگ زیر سایه خورشید در روستای ده زیار

پیش از این نیز خادمان حرم امام رضا (علیه السلام) در اولین روز از سفر خود به استان کرمان برای شرکت در جشن های مردمی " زیر سایه خورشید" با ورود به بخش چترود با خانواده شهید سلطانی از شهدای دفاع مقدس شهر چترود دیدار و پس از آن در آرامگاه زنده یاد پروفسور سید علی اکبر حسینی از چهره های ماندگار کشور در روستای سردر قرائت فاتحه داشتند. 

دیدار با مردم روستای سردر و شرکت در نماز جماعت مسجد جامع شهر کاظم آباد از دیگر برنامه های روز گذشته خادمان در سفر به کرمان بود.

حضور خادمان حرم امام رضا (ع) در روستای ده زیار کرمان

خادمان حرم امام رضا (علیه السلام) در جریان حضور چهار روزه در استان کرمان در بیش از 70 برنامه پیش بینی شده از سوی ستاد برگزاری جشنواره زیر سایه خورشید شرکت می کنند؛ پیش از این این، از سوی دبیر ستادبرگزاری جشنواره زیر سایه خورشید اعلام شده بود که خدام 6 روز در کرمان حضور دارند. 




موضوع مطلب :



درباره وبلاگ

عاشق آقا و مولا ابوالفضل (ع) و دنیا هیچ ارزشی ندارد.
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 61
بازدید دیروز: 103
کل بازدیدها: 297050